Dark Light
,

ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو با فریم – LCD NOTE 12 PRO 4G OLED FULL XIAOMI

موجودی:

ناموجود


LCD REDMI NOTE12PRO 4G OLED XIAOMI

SERVICE PACK سرویس پک

۱,۸۵۰,۰۰۰تومان

ناموجود

شیائومی با ارائه گوشی‌های جدید خود همیشه به دنبال ترکیب کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده است. یکی از این مدل‌ها، ردمی نوت ۱۲ پرو است که با ویژگی‌های جذاب و قیمت مقرون به صرفه‌اش توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است. اگر از این گوشی استفاده می‌کنید، به دلایل مختلف ممکن است با مشکل خرابی ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو مواجه شوید. اگر با این مشکل مواجه شوید، نیاز است تا از یک فروشگاه معتبر برای خرید این قطعه اقدام کنید.

مشخصات فنی ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو که وزن ۷۰ گرمی دارد، مجهز به پنلAMOLED  است. صفحه نمایش‌های AMOLED به دلیل کیفیت رنگ بالاتر و مصرف انرژی کمتر، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در دنیای تلفن‌های هوشمند به شمار می‌روند. این مدل دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی یا ۱۰۷.۴ سانتی متر مربعی است که تجربه تماشای ویدئو و بازی کردن را برای کاربران لذت بخش می‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش به صورت ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل بوده و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ دارد.

یکی از نقاط قوت صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن است. این ویژگی باعث می‌شود تا حرکت‌های در حال نمایش روی صفحه نمایش روان‌تر و بدون لگ باشند که برای کاربرانی که به گیمینگ و تماشای ویدئو علاقه دارند، بسیار مهم است.

حداکثر روشنایی این صفحه نمایش ۱۱۰۰ نیت است که باعث می‌شود تا در شرایط نوری مختلف، از جمله در نور مستقیم خورشید، به راحتی بتوان محتوا را مشاهده کرد. علاوه بر این، صفحه نمایش این دستگاه از HDR10+  نیز پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش کیفیت و دقت نمایش رنگ‌ها در محتوای ویدیویی می‌شود.

خرید ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو اصل از ژرمن پارت

اگر قصد خرید ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو را دارید، می‌توانید از جرمن پارت برای خرید این قطعه اقدام کنید. ما در سایت ژرمن پارت تلاش کردیم تا انواع قطعات موبایل را با قیمت‌های رقابتی ارائه دهیم تا بتوانید از طریق این فروشگاه با بهترین قیمت برای خرید ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو اقدام کنید.

وزن 70 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو با فریم – LCD NOTE 12 PRO 4G OLED FULL XIAOMI”

مطلبی ارسال نشده است.