Dark Light

حفظ حریم شخصی

طبق توافقنامه های موجود در این سایت، جی پی جی اس ام متعهد می شود که به حریم خصوصی کاربران خود احترام بگذارد. در این صفحه تعهدات و سیاستهای سایت در این زمینه شرح داده می شود.

ما چه اطلاعاتی را جمع آوری می نماییم؟

– آدرس و شماره تلفن که برای خرید ، آماده سازی ، هماهنگی ، ارسال ، ثبت نظر و برخی امکانات دیگر از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی خوب و در خور کاربران جی پی جی اس ام ارائه دهیم.
در ضمن آدرس ، ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند تنها آدرس ، ایمیل و تلفنهایی رسمی مورد تایید مشتری میباشد وتمام مکاتبات و پاسخهای جی پی جی اس ام از طریق آنها صورت میگیرد. بنابراین درج آدرس ، ایمیل و تلفنهایی همراه و ثابت توسط مشتری به منزله مورد تایید بودن آنهاست در صورتی که این موارد بصورت صحیح یا کامل وارد نشده باشند جی پی جی اس ام جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری اطلاعات تکمیلی بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل سفارش وارد کنند و جی پی جی اس ام تنها برای ارسال همان سفارش از آن اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین جی پی جی اس ام ممکن است برای ارتباط با مشتریان ، بهینه سازی محتوای سایت و تحقیقات بازار یابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها ، اخبار ، خدمات ، سرویسهای ویژه ویا تخفیفهای خاص برای اعضای سایت ایمیل یا پیامک ارسال نمایید.
در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه پیامکها یا ایمیلها ندارند میتوانند عضویت در خبرنامه جی پی جی اس ام را در پرو فایل خود لغو نمایید.
جی پی جی اس ام ممکن است نظرات ارسالی کابران که مطابق با قوانین سایت یا موازین شرعی واسلامی نمیباشد ویرایش ویا حذف کند ویا اگر نظر یا پیام ارسال شده مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

 زمانیکه شما هر سایتی را مشاهده می کنید، اطلاعات معینی از شما به طور اتوماتیک جمع آوری می شود. ما نیز به ازای هر بیننده جی پی جی اس ام ، بصورت اتوماتیک اطلاعاتی درباره کامپیوتر فرد و بازدید او از سایت جمع آوری کرده و ذخیره می نماییم:
•  اطلاعاتی درباره آدرس IP کامپیوتر شما ( آدرسIP عددی است که بطور اتوماتیک زمانی که شما وارد شبکه وب می شوید به کامپیوتر شما تخصیص داده می شود)
•  آدرس اینترنتی سایتی که از طریق آن وارد سایت ما شده اید. ( برای مثال www.google.com )
•  نام و نسخه سیستم عامل و مرورگر اینترنتی کامپیوتر شما. به عنوان مثال Windows 7/IE 11  (این اطلاعات به طور اتوماتیک بوسیله کامپیوتر شما منتقل می شود )
•  صفحاتی از سایت که شما آنها را مشاهده می کنید.
چنانچه وارد سایت ما شوید، صفحاتی را بخوانید، یا چیزهایی را دانلود نمایید، اینها اطلاعاتی هستند که جمع آوری می کنیم. ما از این اطلاعات استفاده می نماییم که تعداد بینندگان سایتمان را در بخش های مختلف مشخص کنیم و کمک می کند که سایتمان را برای بینندگان آن هر چه مفید تر نماییم. برای مثال از اطلاعات مرورگر اینترنتی به این منظور استفاده می کنیم که سایتمان را به گونه ای طراحی نماییم که تعداد افراد بیشتری بتوانند صفحات سایت را به درستی مشاهده نمایند.
•کوکی ها فایل های کوچکی می باشند که سایت هایی که از آنها بازدید می کنید بر روی کامپیوترتان ذخیره می کنند. کوکی ها در واقع فایل های ارتباطی بین سرور و کامپیوتر شما می باشند که از نظر امنیتی برای کامپیوتر شما کاملا بی خطر می باشند.

لینک های اشخاص ثالث
زمانیکه شما بر روی لینک های اشخاص ثالث که در سایت ما وجود دارد کلیک می کنید و وارد آنها می شوید، اطلاعاتی از شما بدست می آید. در اینصورت جی پی جی اس ام هیچ گونه کنترلی بر این اطلاعات ندارد و در مقابل آنها پاسخگو نمی باشد.
*حفظ نگهداری رمز عبور برعهده کاربران میباشد و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده نباید در اختیار شخص دیگری قرار گیرد.
*جی پی جی اس ام اطلاعات و هویت کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را در اختیار هیچ شخص یا سازمان  دیگری قرار نمیدهد مگر اینکه با حکم قانونی مجبور به در اختیار گذاشتن آنها به مراجع ذی صلاح باشد.
***ممکن است جی پی جی اس ام گاه گاهی سیاست های کاری خود را بهبود و یا تغییر دهد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هر چند وقت یکبار این صفحه را مطالعه کنید تا از تغییرات احتمالی سیاست های ما آگاه شوید. چنانچه هر سوالی درباره قوانین و سیاست های سایت جی پی جی اس ام داشتید می توانید آنرا با مدیر سایت در میان بگذارید.