Dark Light
,

ال سی دی هوآوی وای ۹ ای-LCD Y9A HUAWEI ORG

موجودی:

ناموجود


LCD Y9 A HUAWEI ORG

۸۷۱,۵۰۰تومان

ناموجود

ال سی دی هوآوی  Y9aجز گوشی‌های پرفروش شرکت هواوی است که بسیاری از افراد در داخل کشور از آن استفاده می‌کنند. در ال سی دی هوآوی وای ۹ای شاهد نمایشگری با کیفیت هستیم. با این حال یکی از چالش‌هایی که دارندگان این گوشی با آن مواجه هستند، خرابی و آسیب دیدگی ال سی دی هوآوی وای ۹ای است. شما می‌توانید در صورت بروز این مشکل، از فروشگاه ژرمن پارت برای خرید ال سی دی هوآوی Y9a اقدام کنید.

مشخصات فنی ال سی دی هوآوی وای ۹ ای

در صورتی که می‌خواهید برای خرید ال سی دی هوآوی وای ۹ای اقدام کنید، نیاز است تا دید کاملی در مورد مشخصات فنی صفحه نمایش این گوشی داشته باشید. ال سی دی Y9a با ابعاد ۶.۶۳ اینچ یا ۱۰۶.۱ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل، تصاویری شفاف و با کیفیت را ارائه می‌دهد. در ال سی دی هوآوی وای ۹ای شاهد استفاده از پنل IPS LCD هستیم که استفاده از پنل IPS LCD باعث نمایش رنگ‌های زنده و زاویه دید گسترده می‌شود. این ال سی دی از فناوری لمسی خازنی بهره می‌برد که پاسخگویی سریع و دقت بالایی را به ارمغان می‌آورد. این صفحه نمایش وزن ۵۰ گرمی داشته و در آن شاهد نسبت تصویر ۲۰:۹ هستیم. همچنین این ال سی دی گوشی موبایل به نحوی ساخته شده است که تراکم پیکسلی ۳۹۷ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد.

خرید آنلاین ال سی دی هوآوی Y9a از ژرمن پارت

در صورتی که صفحه نمایش گوشی هواوی Y9a شما شکسته یا آسیب دیده است، می‌توانید برای خرید این قطعه از خدمات فروشگاه جرمن پارت استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی ژرمن پارت، بهترین وب سایت برای خرید قطعات موبایل است. ما در ژرمن پارت تنها قطعات اصلی و با کیفیت را عرضه می‌کنیم تا گوشی شما به همان اندازه روز اول کار کند. همچنین ما بهترین قیمت بازار را به شما ارائه می‌دهیم. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد این دسته از محصولات است. تمامی این موارد باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از طریق این فروشگاه برای خرید آنلاین ال سی دی هوآوی Y9a اقدام کنید.

وزن 50 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “ال سی دی هوآوی وای ۹ ای-LCD Y9A HUAWEI ORG”

مطلبی ارسال نشده است.