Dark Light

وکیوم برای باز کردن ال سی دی – SUCTION FOR LCD

موجودی:

6 عدد در انبار


SUCKING

۹۹,۷۵۰تومان

6 عدد در انبار

در زمینه تعمیرات موبایل نیاز به وسایل و امکانات متعددی داریم که می توانند با ظرافت بسیار زیادی قطعات موبایل را از یکدیگر جدا کرده و قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کنند. یکی از این تجهیزات وکیوم برای باز کردن ال سی دی موبایل است که با نام های دیگری از قبیل وکیوم باز کننده ال سی دی یا وکیوم ال سی دی شناخته می شود. این وکیوم ها در انواع مختلفی تولید می شوند که یکی از آن ها را می توانید در این صفحه از وب سایت رسمی شرکت جرمن پارت مشاهده کنید.

قیمت وکیوم برای باز کردن ال سی دی

وکیوم های باز کننده ال سی دی مدل های مختلف و حتی برندها متفاوتی دارند. تفاوت نوع و برند کالا و حتی تفاوت در سطح کیفیت کالا باعث می شود تا قیمت وکیوم برای باز کردن ال سی دی موبایل نیز متفاوت باشد. در این بخش از وب سایت ژرمن پارت یکی از انواع وکیوم باز کننده ال سی دی گوشی موبایل با قیمت مناسب و مقرون بصرفه عرضه شده است. در صورتی که قصد خرید یک وکیوم ارزان و متعارف را دارید خرید این آیتم را به شما پیشنهاد می دهیم.

خرید وکیوم برای باز کردن ال سی دی

فروشگاه اینترنتی جرمن پارت به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های داخلی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، علاوه بر این قطعه یعنی وکیوم ال سی دی گوشی موبایل انواع قطعات موبایل و انواع مختلفی از وسایل مورد نیاز برای تعمیرات موبایل را عرضه می کند. جهت خرید وکیوم برای باز کردن ال سی دی موبایل می توانید وارد صفحه خرید این محصول شده و آن را در تعداد مشخص به صورت عمده یا به صورت تکی سفارش دهید. سفارش شما در اولین فرصت ممکن آماده ارسال به آدرس درج شده در صفحه خرید کالا می گردد.

وزن 50 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “وکیوم برای باز کردن ال سی دی – SUCTION FOR LCD”

مطلبی ارسال نشده است.