Dark Light
,

ابزاری برای تمیز کردن چسب او سی ای – OCA GLUE REMOVER TORNADO ONE MECHANIC

موجودی:

29 عدد در انبار


اوسیه ریمور

۲,۴۱۵,۰۰۰تومان

29 عدد در انبار

در حوزه تعمیرات موبایل باید از وسایلی استفاده کرد که قابلیت و ظرافت لازم برای تعمیر قطعات ریز و درشت موبایل و تمیز کردن فضای داخلی این دستگاه را داشته باشند. یکی از وسایل و امکاناتی که در زمان تعمیرات گوشی موبایل از آن استفاده می شود چسب او سی ای است که مخصوص تعمیرات تلفن همراه و تبلت می باشد و برای تعویض گلس از آن استفاده می شود.

ابزاری برای تمیز کردن چسب او سی ای نیاز است تا چسب های اضافه و خارج از مدار تعمیرات را تمیز کرده و آن ها را سریعا جمع کند. ریموور چسب او سی ای یا پاک کننده چسب او سی ای درست همان وسیله ایست که برای انجام این کار به آن نیاز داریم. در این بخش از سایت جرمن پارت یکی از بهترین انواع ابزار تمیز کننده چسب او سی ای معرفی و عرضه شده است.

قیمت ابزاری برای تمیز کردن چسب او سی ای

قیمت ابزارآلاتی که برای تمیز کردن گوشی موبایل بعد از انجام تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت است. در این خصوص حتی می توان به تفاوت قیمت ریموور چسب او سی ای در مارک های مختلف نیز اشاره کرد. در صورتی که کیفیت را در اولویت قرار داده اید می توانید یکی از بهترین محصولات این حوزه را که در این صفحه عرضه شده است خریداری کنید. شما می توانید قیمت پاک کننده چسب او سی ای را در این صفحه از وبسایت رسمی شرکت ژرمن پارت مشاهده کنید.

خرید ابزاری برای تمیز کردن چسب او سی ای

همه کسانی که به صورت حرفه ای و حتی مبتدی در حوزه تعمیرات موبایل مشغول به کار هستند نیاز دارند تا وسایل مورد نیاز برای تعمیرات مربوطه و تمیز کردن قظعات موبایل را خریداری کنند. مرکز پخش عمده و خرده قطعات موبایل جرمن پارت علاوه بر اینکه در حوزه فروش و عرضه انواع قطعات موبایل و تبلت در مدل ها و برندهای مختلف فعالیت می کند انواع وسایل و امکانات لازم برای تکنسین کاران حوزه تعمیرات موبایل را هم فراهم کرده است. شما می توانید از طریق این صفحه از فروشگاه اینترنتی جرمن پارت که متعلق به شرکت رسمی جرمن پارت می باشد اقدام به خرید ابزاری برای تمیز کردن چسب او سی ای – OCA GLUE REMOVER TORNADO ONE MECHANICنموده و سفارش خود را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

وزن 1 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “ابزاری برای تمیز کردن چسب او سی ای – OCA GLUE REMOVER TORNADO ONE MECHANIC”

مطلبی ارسال نشده است.