Dark Light
,

پنس ریلایف ESD_11 سرصاف | TWEEZERS RELIFE ESD_11

موجودی:

ناموجود


TWEEZERSYAXUNYX_15ESD

پنس

PANS

پنص

۵۹,۸۵۰تومان

ناموجود

پنس ریلایف ESD_11D سرصاف

پنس ریلایف ESD_11D سرصاف یکی از ابزارهای مورد استفاده در تعمیرات موبایل و الکترونیکی است. این پنس از جنس فلزی و دارای سر صاف است که برای دسترسی به قطعات کوچک و حساس در دستگاه‌های الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شود.

کاربرد اصلی RELIFE ESD_11D در تعمیرات موبایل، جداسازی و جابجایی قطعات الکترونیکی بسیار حساس و کوچک مانند مقاومت‌ها، کندانسورها، ترانزیستورها، ترمیستورها و سایر قطعات SMD است. با استفاده از این پنس، می‌توان قطعات الکترونیکی را با دقت بالا جدا کرد و در محل دیگری دوباره نصب کرد.

همچنین، پنس ریلایف ESD_11D سرصاف دارای ویژگی ESD (Electrostatic Discharge) است که به معنی جلوگیری از تخلیه الکترواستاتیکی و خرابی قطعات الکترونیکی حساس است. بنابراین، با استفاده از این محصول، می‌توانید از خرابی قطعات الکترونیکی جلوگیری کنید و دستگاه را در برابر خسارات الکترواستاتیکی محافظت کنید.

در کل، ریلایف ESD_11D یک ابزار بسیار مفید و ضروری برای تعمیرات موبایل و الکترونیکی است که به شما کمک می‌کند تا قطعات الکترونیکی را با دقت بالا جدا کنید و از خرابی قطعات حساس در نتیجه تخلیه الکترواستاتیکی جلوگیری کنید.

شما می‌توانید به راحتی پنس ریلایف را از سایت ژرمن پارت سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید. برای مشاهده سایر قطعات موبایل، اینجا کلیک کنید.

جهت ثبت نظرات و سوالات خود در مورد پنس ریلایف یا استفاده از نظرات دیگران از قسمت نقد و بررسی‌ها استفاده نمایید.

پنس ریلایف ESD_11D سرصاف | TWEEZERS RELIFE ESD_11D

انواع پنس در تعمیرات موبایل

در تعمیرات موبایل، پنس‌ها یکی از ابزارهای مورد استفاده هستند که برای جدا کردن و نصب قطعات مختلف در دستگاه‌های تلفن‌های همراه استفاده می‌شوند.

۱. پنس نیمه گرد: این پنس برای جداسازی قطعات کوچک و حساس در دستگاه‌های موبایل استفاده می‌شود. شکل نیمه گرد آن به راحتی به قطعات دستگاه دسترسی را فراهم می‌کند.

۲. پنس چنگالی: این محصول برای جداسازی قطعات بزرگتر و سخت تر در دستگاه‌های موبایل استفاده می‌شود. شکل چنگالی آن به راحتی به قطعات دستگاه چسبیده و باعث جداسازی آن‌ها می‌شود.

۳. پنس دوشاخه: برای نصب و جداسازی قطعات الکترونیکی در دستگاه‌های موبایل استفاده می‌شود.

به طور کلی، پنس‌های تعمیرات موبایل به شکل و سایز مختلفی طراحی شده‌اند تا بتوانند با نیازهای مختلف در تعمیرات موبایل سازگار باشند.

وزن 50 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “پنس ریلایف ESD_11 سرصاف | TWEEZERS RELIFE ESD_11”

مطلبی ارسال نشده است.