Dark Light
,

باتری آیفون ۸ – BATTERY 8G IPHONE

موجودی:

ناموجود


۲۷۵,۵۲۸تومان

ناموجود

در سال ۲۰۱۷، کمپانی اپل، گوشی آیفون ۸ را به بازار عرضه کرد. بدنه پشتی شیشه‌ای برای شارژ بی سیم، تراشه A11 Bionic قدرتمند برای عملکرد سریع‌تر و کارآمدتر، دوربین با کیفیت تر و… از مهم‌ترین پیشرفت‌های آیفون ۸ نسبت به نسل قبلی گوشی‌های اپل بود. این ویژگی‌ها باعث شد تا این گوشی آمار فروش قابل توجهی را ثبت کند. امروزه هنوز برخی از افراد از این گوشی استفاده می‌کنند. البته ممکن است باتری آیفون ۸ شما آسیب دیده و نیاز باشد تا آن را عوض کنید.

مشخصات فنی باتری آیفون ۸

نوع باتری که شرکت اپل در iPhone 8 قرار داده، لیتیوم یونی است. این باتری ظرفیت ۱۸۲۱ میلی آمپر ساعتی دارد. ولتاژ باتری گوشی آیفون ۸ به صورت ۳.۸۲ ولتی و توان آن ۶.۹۶ وات ساعتی است. این باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که گوشی شما را با ۱۵ وات و در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌کند. از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های باتری آیفون ۸ پشتیبانی از شارژر بی سیم است.

عملکرد باتری آیفون ۸

از نظر عملکرد، با باتری آیفون ۸ سالم می‌توانید تا ۱۲.۵ ساعت مکالمه کرده، ۱۲ ساعت وبگردی داشته باشید، ۱۰.۵ ساعت ویدیو دیده و ۴۰ ساعت موسیقی گوش دهید. همچنین باتری این گوشی در حالت استندبای می‌تواند تا ۶۶ ساعت دوام بیاورد.

خرید آنلاین باتری آیفون ۸ از جرمن پارت

اگر به دنبال خرید باتری گوشی موبایل ارزان هستید، ما در فروشگاه ژرمن پارت این امکان را فراهم کرده ایم. شما می‌توانید در سایت جرمن پارت، باتری اپل iPhone 8 را با کمترین قیمت خریداری کرده و به راحتی آن را تعویض کنید. علاوه بر باتری، شما می‌توانید سایر قطعات گوشی آیفون ۸ را نیز از ژرمن پارت بخرید.

 

وزن 100 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “باتری آیفون ۸ – BATTERY 8G IPHONE”

مطلبی ارسال نشده است.