Dark Light
,

TOUCH Y550 HUAWEI-تاچ هوآوی وای۵۵۰

موجودی:

2 عدد در انبار


۷۱,۳۲۱تومان

2 عدد در انبار

تاچ هوآوی وای۵۵۰

یک دستگاه تلفن همراه از قطعات مختلفی تشکیل شده است که به صورت سیستماتیک عمل کرده و جهانی پر از رمز و راز را به ما ارائه می دهند. یکی از قطعات موبایل که قادر است در کسری از ثانیه به ما اطلاعات مختلفی را ارائه کند تاچ و ال سی دی موبایل است. تاچ و ال سی دی موبایل به عنوان دو لایه از لایه های صفحه نمایشگر شناخته می شوند اما اغلب مردم این دو را یکی می‌دانند و تصور می کنند ال سی دی موبایل همان تاچ موبایل است و بالعکس اما زمانی که وارد این حوزه می شوید متوجه خواهید شد که تاچ و ال سی دی موبایل از اجزای مهم تشکیل دهنده صفحه نمایشگر هستند و به صورت جداگانه ساخته می شوند.

این قطعات با توجه به برند و مدلی که دستگاه های مختلف دارند دارای شباهت ها و تفاوت های خاصی هستند که هر کدام از آن ها را از سایر مدل ها جدا می کند. در زیرمجموعه تاچ و ال سی دی هواوی می توان به مدل های مختلفی اشاره کرد که باید در زمان خرید تاچ و ال سی دی هواوی مورد توجه قرار گیرند. در این خصوص می توان به تاچ هوآوی وای۵۵۰ اشاره کرد که برای تعویض تاچ در گوشی هواوی با مدل مذکور تولید شده است.

قیمت تاچ هوآوی وای۵۵۰

اگر صرفا تاچ موبایل تان آسیب دیده است هزینه های مربوط به خرید تاچ موبایل هواوی و تعویض قطعه آسیب دیده اصلا زیاد نیست و شما می توانید با هزینه ای اندک نسبت به خرید تاچ موبایل هواوی اقدام کنید. این واقعیت شیرین در خصوص قیمت تاچ هوآوی وای۵۵۰ نیز صدق می کند. شما می توانید در همین صفحه از وب سایت فروشگاهی جرمن پارت قیمت تاچ هوآوی وای۵۵۰ را مشاهده کنید که به عنوان یکی از ارزان‌ترین انواع تاچ موبایل در ایران شناخته می شود.

خرید تاچ هوآوی وای۵۵۰

مرکز پخش عمده و خرده قطعات موبایل جرمن پارت نیاز شما و همه کاربران را در خصوص خرید قطعات موبایل سایر برندها با قیمت مناسب و شرایط مطلوب فراهم کرده است. شما می توانید جهت خرید تاچ هوآوی وای۵۵۰ در تعداد مشخص اعم از خرید تاچ ال سی دی موبایل به صورت عمده و حتی تکی از طریق این صفحه از سایت شرکت رسمی جرمن پارت اقدام کرده و آیتمی که خریداری کرده اید را در یک فاصله زمانی مناسب در آدرس مورد نظرتان دریافت کنید. همچنین از طریق سایر صفحات این فروشگاه اینترنتی می توانید اقدام به خرید ال سی دی هواوی در مدل های مختلف کرده و همه این محصولات را به صورت یکجا سفارش دهید تا به آدرس شما ارسال شوند.

وزن 100 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “TOUCH Y550 HUAWEI-تاچ هوآوی وای۵۵۰”

مطلبی ارسال نشده است.