Dark Light
,

ال سی دی ال جی بی ال ۲۰ – LCD BL20 LG

موجودی:

2 عدد در انبار


۱۸۴,۵۴۹تومان

2 عدد در انبار

ال سی دی موبایل یک قطعه مهم در تلفن همراه است و ما می توانیم تمام دستوراتی که از طریق لمس کردن صفحه نمایشگر یا فشردن دکمه ها به دستگاه می دهیم را روی همین صفحه مشاهده کنیم. بدون این صفحه نمی توان از تلفن همراه استفاده کرد یا استفاده از آن با دردسرهای بسیار زیادی همراه است. اهمیت ال سی دی گوشی موبایل بر هیچ کسی پوشیده نیست و نمی توان کسی را پیدا کرد که ادعا کند بدون ال سی دی سالم می تواند به راحتی از تلفن همراه خود استفاده کرده و دچار هیچ گونه مشکلی هم نشود.

این قطعه مهم و کاربردی، به علت نوع طراحی و جنس شیشه ای خود به شدت در معرض آسیب، ترک برداشتن و شکستن است. بخش از این قطعه در درون موبایل قرار دارد و بخشی هم به عنوان قطعه بیرونی در دسترس ماست. زمانی که این قطعه آسیب می بیند باید بدنه دستگاه را کاملا باز کرده و یک قطعه سالم را به جای قطعه آسیب دیده استفاده کرد. اگر شما صاحب یک دستگاه ال جی بی ال ۲۰ هستید و با این مشکل مواجه شده اید می توانید این مسئله را با خرید ال سی دی ال جی بی ال۲۰ حل کنید.

قیمت ال سی دی ال جی بی ال۲۰

در کل قیمت این دستگاه بالا نیست و به همین علت قیمت قطعات آن هم پایین است و هزینه چندانی را جهت تعمیر و تعویض قطعات روی دست شما نمی گذارد. این گوشی کار راه انداز با یک هزینه بسیار کم تعمیر شده و می توانید دوباره یک تلفن همراه سالم و بدون ایران داشته باشید. همانطور که در این صفحه از وب سایت فروشگاهی ژرمن پارت مشاهده می کنید قیمت ال سی دی ال جی بی ال۲۰ بسیار مقرون بصرفه است و هزینه پایینی دارد بنابراین یک خرید اقتصادی و ارزان قیمت خواهد بود. این قطعه در عین حال که ارزان و اقتصادی است کیفیت خوبی هم داشته و می تواند یک جایگزین ایده آل برای قطعه اصلی و اورجینال این کالا باشد.

خرید ال سی دی ال جی بی ال۲۰

این روزها اغلب کاربران از طریق فروشگاه های اینترنتی، لوازم مورد نیاز خود را سفارش می دهند و بدون کمترین دغدغه و نگرانی آن را درب منزل خود دریافت می کنند. البته این نکته مهم را هم باید در نظر بگیریم که خرید اینترنتی زمانی بدون نگرانی و دغدغه صورت می گیرد که از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده صورت گرفته باشد؛ فروشگاهی که امتحان خود را پس داده باشد و اعتماد مشتریان را در سطح بالایی جلب نموده باشد.

شما می توانید برای خرید ال سی دی ال جی بی ال۲۰ یا خرید قطعات موبایل از طریق مرکز پخش عمده و خرده قطعات موبایل جرمن پارت اقدام کنید. این محصول را می توانید در تعداد مشخص سفارش داده و آن را در قالب یک بسته بندی استاندارد و در کمترین زمان ممکن در آدرس مورد نظر خود دریافت نمایید.

وزن 42 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “ال سی دی ال جی بی ال ۲۰ – LCD BL20 LG”

مطلبی ارسال نشده است.