Dark Light
,

ال سی دی ۵۳۰۰ نوکیا – LCD 5300 NOKIA

موجودی:

2 عدد در انبار


۱۶۸,۱۵۱تومان

2 عدد در انبار

گوشی نوکیا ۵۳۰۰ که با نام Nokia 5300 XpressMusic نیز شناخته می‌شود، یکی از گوشی‌های اسلایدر یا کشویی است که برند نوکیا آن را در ۲۶ سپتامبر ۲۰۰۶ معرفی شد و در پایان همان سال به بازار عرضه کرد. نوکیا ۵۳۰۰ جز گوشی‌های XpressMusic شرکت نوکیا است که تمرکز قابل توجهی بر روی پخش موسیقی دارد. کیفیت بالا این گوشی باعث شد تا در زمان عرضه میلیون نفر این موبایل را خریداری کنند. اگر هنوز گوشی نوکیا ۵۳۰۰ دارید، در صورت خرابی قطعات این دستگاه، می‌توانید از طریق وب سایت جرمن پارت قطعات موبایل مورد نظر خود را خریداری کنید. یکی از قطعات آسیب پذیر این گوشی، ال سی دی ۵۳۰۰ نوکیا است. شما می‌توانید به راحتی با خرید ال سی دی نوکیا ۵۳۰۰، برای تعویض آن اقدام کنید.

مشخصات فنی ال سی دی نوکیا ۵۳۰۰

در راستای بررسی مشخصات فنی ال سی دی نوکیا ۵۳۰۰ باید به این موضوع توجه داشته باشید که شرکت نوکیا این ال سی دی را با فناوری TFT تولید کرده است. در این صفحه نمایش ۲.۱ اینچی شاهد رزولوشن ۲۴۰ * ۳۲۰ پیکسل هستیم. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش ۱۹۰ ppi بوده و نسبت طول و عرض تصویر در این دستگاه ۴:۳ است.

در ال سی دی نوکیا ۵۳۰۰ شاهد استفاده از ۷۶۸۰۰ پیکسل هستیم که این پیکسل‌ها می‌توانند ۲۵۶ هزار رنگ مختلف را تولید کرده و نمایش دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به کیفیت بالا آن برای استفاده روزمره، دوام عالی و ضد خش بودن آن اشاره کرد. نکته جالب این است که ال سی دی نوکیا ۵۳۰۰ به شکلی تولید شده است که در دما بین -۳۰ تا +۸۵ درجه سانتی گراد قابل استفاده است.

خرید آنلاین ال سی دی نوکیا ۵۳۰۰

بسیاری از دارندگان گوشی نوکیا ۵۳۰۰ که صفحه نمایش موبایل آن‌ها خراب شده است، فکر می‌کنند که به خاطر این که از تولید این موبایل سال‌ها می‌گذرد و تولید این موبایل متوقف شده، دیگر امکان پیدا کردن قطعات موبایل نوکیا ۵۳۰۰ وجود ندارد. این در حالی است که مجموعه جرمن پارت این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید از طریق همین صفحه، به راحتی اقدام به خرید آنلاین ال سی دی نوکیا ۵۳۰۰ کرده و صفحه نمایش موبایل خود را تعویض کنید.

وزن 42 گرم

متوسط 0.0
0
0
0
0
0

Be the first to review “ال سی دی ۵۳۰۰ نوکیا – LCD 5300 NOKIA”

مطلبی ارسال نشده است.